استاندار زنجان در فضای مجازی انتخاب نمی شود

استاندار زنجان در فضای مجازی انتخاب نمی شود

مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان زنجان:
استاندار زنجان در فضای مجازی انتخاب نمی شود/مردم و فعالان سیاسی مدنی به نامهای مطرح شده توجه نکنند

میهن نیوز- مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان زنجان گفت: انتخاب استانداران استانها ساز و کارها و مسیرهای قانونی خودش را دارد و در عرصه عمومی و فضای مجازی تعیین نمیشود.

مسعود الماسی با اشاره به اینکه اخیرا در فضای مجازی در استان نام هایی باعنوان گزینه های احتمالی استانداری زنجان مطرح شده افزود: متاسفانه برخی رسانه های رسمی نیز آنرا منتشر کرده اند که صرفا گمانه زنی های اشخاص با گرایش های سیاسی مختلف است و ربطی به ستاد اصلی و مرکزی دکتر پزشکیان در زنجان ندارد.

این روزنامه نگار افزود: ستاد دکتر پزشکیان در زنجان رییس و سخنگو و مدیر روابط عمومی دارد و اساسا طرح چنین مسائلی سه روز بعد از انتخابات؛موضوعیت ندارد و باید منتظر بود تا ربیس جمهور کابینه اش را به مجلس معرفی کند.

وی ادامه داد:تجربه های بعضا تلخ انتخابات گذشته و اتفاقات بعد از آن باید برای همه فعالان و کنشگران سیاسی استان خصوصا اعضای ستاد دکتر پزشکیان درس عبرتی باشد که خدای ناکرده باعث بروز اختلاف و تفرقه بین حامیان دولت جدید در استان نشود و همه ما باید با وحدت و انسجام به سمت عقلانیت و خردجمعی در زنجان برویم و با طرح موضوعات بی مورد ؛باعث ناامیدی زنجانی ها و مردم استان نشویم.

الماسی تصریح کرد:جناب دکتر حکیمی پور اواخر این هفته طی نشست رسمی با اصحاب مطبوعات و رسانه ها؛مواضع رسمی ستاد دکتر پزشکیان را به خبرنگاران اعلام خواهند کرد و همه دوستان حامی دولت جدید و اعضای ستاد با تبعیت از ایشان ادامه مسیر را خواهیم پیمود.

مدیر اسبق خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به نقش رسانه ها و اصحاب قلم در پیروزی دکتر پزشکیان افزود:انصافا هم در سطح ملی و هم استانی و شهری؛خبرنگاران و روزنامه نگاران زنجانی سنگ تمام گذاشتند و در پیروزی دکتر پزشکیان نقش مهم و اساسی داشتند چرا که با انتشار حقایق؛باعث آگاهی و انتخاب درست مردم شدند و قطعا جناب رییس جمهور منتخب، قدر این عزیزان در عرصه عمومی و انتخابات را خواهند دانست و حامی واقعی اصحاب قلم و رسانه ها خواهند بود.

وی ادامه داد:این انتخابات فرصتی برای آشتی ملی و انسجام اجتماعی است.مردم به دولت و نظام امیدوارتر شده اند و انشالله دولت دکتر پزشکیان بتواند در مسیر حل مشکلات مردم خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی درست عمل کند و موفق باشد.

این روزنامه نگار بیان کرد:انتخاب استانداران در حیطه اختیارات رییس جمهور و وزارت کشور و نهادهای مرتبط قانونی است و نباید با طرح این موضوعات در فضای مجازی و رسانه ای؛باعث اختلاف و تفرقه و تشویش اذهان شد و اصولا خیلی زود است که این مباحث در رسانه ها مطرح شود.

وی در پایان گفت:از همه دوستان و همکاران خصوصا مسئولین کمیته ها و اعضای اصلی ستاد دکتر پزشکیان خواهشمندیم از مصاحبه و گفتگو با رسانه ها پرهیز کنند تا در نشست خبری رسمی دکتر حکیمی پور به عنوان رییس ستاد انتخاباتی استان زنجان،مواضع رسمی ستاد به خبرنگاران و اصحاب رسانه ها علام شود.

Share this post