دفتر انجمن کفش اتاق بازرگانی در هیدج استان زنجان افتتاح شد

دفتر انجمن کفش اتاق بازرگانی در هیدج استان زنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۷/۱۲

میهن نیوز_ رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: توسعه ی توانمندی‌های شهرستان‌ها و شهرهای استان زنجان که در راستای تولید کام بر می دارند از برنامه‌های مهم اتاق بازرگانی است.

 صمد یوسفی‌ اصل، در آیین افتتاح دفتر انجمن کفش استان زنجان که در شهرهیدج برگزار شد، با تبریک دایر کردن انجمن کفش به هیدجی‌ها اظهار کرد: هیدجی‌ها نشان دادند علاوه بر صنعتگری در کار تشکیلاتی نیز کاملاً منسجم، مرتب، حرفه‌ای هستند چرا که زمان در بخش خصوصی از اهمیت خاصی برخوردار است و لذا انجمن کفش هیدج در سریع‌ترین زمان تاسیس شد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بنای اتاق خارج‌شدن از مرکز استان و شناسایی توانمندی‌های شهرستان‌ها است، تصریح کرد: اکثر شهرستان‌های استان زنجان از توانمدیهای خوبی بر خوردارند، لذا این اقدام باید برای کشمش شهرستان ابهر و پوشاک قیدار زیتون طارم،ماهی ماهنشان و دیگر توانمندی‌های شهرستان‌ها انجام شود.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی در راستای معرفی توانمندی‌های شهرها و شهرستان‌های استان گام اساسی بر خواهد داشت و در زمینه صادرات و همچنین ایجاد نمایشگاهها وبازارهای داخلی کمک حال صنعتگران و کشاورزان خواهد بود.

این فعال صنعتی گفت: تولید کننده‌ها اگر نگاهی به خارج از مرزها نداشته باشند در ادامه حیاتشان قطعاً با مشکل مواجه خواهند شد. صنعتگری که فقط به بازارهای داخلی نگاه می‌کند قطعا در چند سال آینده نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد لذا وقتی از جهانی شدن حرف می‌زنیم باید جهانی نیز فکر کنیم.

وی ادامه داد: در اتاق بازرگانی برای ثبت یک انجمن در سریع‌ترین زمان اقدام می‌کنیم تا در کل کشور بتوانیم محصولاتمان را عرضه کرده و به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنیم. 

یوسفی‌اصل شبکه‌سازی و انسجام بخشی را از وظایف اتاق بازرگانی دانست و تاکید کرد: برای ادامه مسیر انجمن هیدج، باید اقدام به شناسایی بازارها بر اساس ذائقه مردم نماید به طور مثال عرضه محصول با برند مورد علاقه کشورها باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم توجه به تفاوت سلیقه مصرف‌کننده تاکید کرد و گفت: کار اتاق کمک به شناسایی بازارهای مصرف از جمله حضور در نمایشگاه‌های مختلف و برقراری ارتباطات است.

وی ارتقای تکنولوژی را از راه‌کارهای برقراری مراودات اعلام کرد و افزود: کفش هیدج باید با تکنولوژی روز دنیا خودش را سازگار و همگام کند

به گفته یوسفی اصل نمایشگاه اختصاصی کفش هیدج برای کفش بچه‌گانه باید در استان زنجان برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان با تاکید بر اولویت اقتصاد در معیشت افزود: نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه این مهم را دریافت کرده که اقتصاد برای همه مهم است و در این راستا گام برداشته است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه انجمن در اتاق بازرگانی ثبت شده است، ادامه داد: دفتر ایجاد شده در هیدج نماینده این انجمن در هیدج است.

وی با تاکید بر اینکه نام ایران و نام خلیج فارس را باید همواره در صادراتمان مد نظر داشته باشیم تصریح کرد: متاسفانه عراقی‌ها تلاش می‌کنند که محصولات ایران با برند ترکیه در بازارهایشان عرضه شود اما باید صنعتگران و صادر کننده گان در این زمینه مقاومت نمایند تا محصولات ما با برند ایران و نام خلیج فارس در بازارهای جهانی وعراق عرضه شود. 

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه حمایت از تولیدات و صنعتگران سبب ارز آوری و توسعه صادرات غیرنفتی در کشور خواهد شد، گفت: تولیدکنندگان هیدجی توانسته‌اند در حیطه جدیدی اشتغال‌زایی ایجاد کرده و امیدواریم بتوانیم بزودی شاهد ورود این عزیزان به بازارهای صادراتی باشیم.

منصور علیمردانی با بیان اینکه در تلاشیم با پیگیری‌های انجام شده سایت ۳۶ هکتاری کفش هیدج دایر شود، خاطرنشان کرد: این صنعت نوپا به سرعت در حال پیشرفت بوده و تلاش می‌کنیم در زمینه صادرات نیز موفق عمل کنیم.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *