سجاد ده ده جانی بازرس کل استان زنجان شد

سجاد ده ده جانی بازرس کل استان زنجان شد

میهن نیوز- رئیس کل دادگستری زنجان گفت : نظارت و امر بازرسی برای مچ گیری نیست ،بلکه برای اصلاح امور و نقاط ضعف دستگاه‌های اجرایی است .

حجت الاسلام علی فرجی برحق در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان زنجان گفت:وظیفه بازرسی کل استان شناسایی و تبیین نقاط ضعف و قوت دستگاههای اجرایی است ،به عبارتی بازرس کل در جایگاه مدیریتی ، بازرسی اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است که امیر المومنین حضرت علی ع در عهد نامه مالک اشترنیز به آن تاکید نمودند .  

رئیس کل دادگستری زنجان افزود : نقش ارزنده امر بازرسی و نظارت و آثارشان در کلام امام متقیان حضرت علی (ع) که موجب می شود اصل امانت داری و صیانت از امانت حفظ شود، بسیار حائز اهمیت می باشد .

وی فلسفه بازرسی را مهربانی با مردم بیان کرد و گفت : مام علی (ع) در اهمیت مهربانی با مردم نیز به آن سفارش کرده و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی موجب برخوردهای مناسب در حوزه کاری خواهد شد .

رئیس شورای قضائی استان زنجان با بیان اینکه بازرسی موجب بازدارندگی در شکل گیری شبکه های فساد در دستگاه‌های اجرایی خواهد شد بیان کرد : توجه و نظارت دقیق به زیر مجموعه از فواید امر بازرسی و پیگیری امورات خواهد شد .

رئیس کل دادگستری زنجان تأکید کرد :همه بر این باوریم که امر بازرسی برای مچ گیری نیست ،بلکه برای اصلاح امور و نقاط ضعف دستگاه‌های اجرایی است 

وی در ادامه اظهار داشت :ناظر و بازرسی اصلی ذات احدیت است که بر اعمال و‌رفتار بندگان خود دارد ، اگر به این موضوع مهم توجه شود کارها و رفتار ها خوب و اثر گذار خواهد بود .

در پایان مراسم که رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور ،افشارچی استاندار زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق،رئیس کل دادگستری استان زنجان و اعضای شورای تامین ‌ ،شورای قضایی و اداری استان نیز حضور داشتند ، از زحمات ۸ ساله ابوالفضل خمسه بازرس کل سابق تقدیر و سجاد ده ده جانی به عنوان بازرس کل جدید استان زنجان معرفی شد.

 

Share this post