پروژه های نهضت ملی مسکن با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت

مسکن ملی

پروژه های نهضت ملی مسکن با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت

میهن نیوز- مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:در کنار ماموریت‌های راه و شهرسازی ، نهضت ملی مسکن یک وظیفه سنگین تری است که بر عهده این اداره کل گذاشته شده است اما با تمام مشکلات موجود،پروژه های نهضت ملی مسکن با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.
مهندس جعفر قزوینیان در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد:با توجه به سیاست های بالا دستی ساخت یک میلیون واحد در چهار سال، در استان زنجان اقدامات موثری صورت گرفته و خوشبختانه راه و شهرسازی استان زنجان جزو استان های پیشرو در این زمینه است.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم کار و سرعت در ساخت پروژه ها همکاران من به صورت جهادی شبانه روز در خدمت متقاضیان عزیز هستند تا بتوانند به تعهدات داده شده عمل نمایند.
این مسوول با طرح این سوال که مردم از ما می پرسند با تغییر دولت وضعیت مسکن چه خواهد شد؟ پاسخ داد:با توجه به شرایط و زیر ساخت های انجام شده مطمئنا این پروژه‌ها ادامه خواهد داشت و بازگشت به عقب نخواهیم داشت وبا توان و قدرت بیشتر احتمال سرعت بخشیدن به پروژه‌ها برای تحویل زودتر وجود دارد چرا که مشکلات مرتفع شده و یقیقا اقدامات بهتر و کاملتر خواهد بود.
وی تاکید کرد: سیاست های مسکن ادامه خواهد داشت و با تقویت بخش های حساس سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
قزوینیان در پاسخ به سوال خبرنگار میهن نیوز که پرسید بالاخره تجمع های اعتراضی متقاضیان چه وقت به پایان می رسد گفت: به صورت مستمر جلسات متعددی با نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و محل کارگاه طرح ها برگزار می شود و لذا برگزاری این نشست ها بازخورد بسیار مثبتی تاکنون داشته، چرا که مشکلات هر طرح به صورت جداگانه رصد و پیگیری می شود.
این مسوول راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه  این اداره کل نماینده متقاضیان است افزود: در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد گرفت چرا که راه وشهرسازی نسبت به اجرای سریع طرح ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه عمده طرح های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود، افزود: طی زمان بندی انجام شده، افتتاح طرح ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می شود و عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود.
وی با اشاره بر اینکه قیمت تمام شده طرح های نهضت ملی مسکن متفاوت است، تصریح کرد: قیمت تمام شده طرح ها بسته به زمان اخذ پروانه ساختمانی، شروع طرح، مشخصات بلوک ها و واحدهای طرح شامل تعداد طبقات و متراژ مشاعات متفاوت است.

Share this post