گره گشایی های قابل توجهی در مسائل تعاونی های استان زنجان انجام شده است

گره گشایی های قابل توجهی در مسائل تعاونی های استان زنجان انجام شده است

میهن نیوز-استاندار زنجان گفت:طی حدود سه سال گذشته با پیگیری‌های ویژه، گره‌گشایی‌های قابل توجهی در مسایل تعاونی‌های استان انجام شد.

به گزارش میهن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان،محسن افشارچی در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان،افزود:یکی از کارهای دولت گره‌گشایی و تسهیلگری است و گره‌گشایی از مشکلات تعاونی ها نیز در این راستا انجام شد.

وی ادامه داد:امروز به واسطه حل مسائل تعاونی ها تعداد مراجعه اعضای تعاونی های مشکل دار و تجمع اعضای آنها در استان نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است.

افشارچی به۱۷همت سرمایه‌گذاری صنعتی در استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این رقم در مقایسه با چند سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی به لزوم جمع سرمایه های خرد در چارچوب تعاونی ها تاکید کرد و گفت:آموزش مسائل حقوقی به تعاونی ها بسیار مهم است و جلوی خیلی از مشکلات را می گیرد.

افشارچی گفت:مسئله تامین مالی تعاونی ها هم مهم است و باید به روش های جدید در این حوزه مثل پذیره نویسی از طریق بورس و سایر روش ها هم فکر کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت تعاونی، به عدالت نزدیک است،اظهار داشت:باید سهم بخش تعاون در تولید ناخالص داخلی استان مشخص و فعالیت ها در این بخش در این راستا عملیاتی شود.

در این اختتامیه از هفت تعاونی برتر،چهار تعاونی شایسته تقدیر و ۱۰ تعاونی نمونه استان زنجان تجلیل شد.

Share this post