« آگهی عمومی فروش املاک و مستغلات »اداره­ کل راه و شهرسازی استان زنجان- تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۲

« آگهی عمومی فروش املاک و مستغلات »اداره­ کل راه و شهرسازی استان زنجان- تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۲۲

  اداره­ کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره­گیری از سامانه  تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) و با شماره مزایده ۲۰۰۳۰۰۱۲۷۱۰۰۰۰۰۱( فروش اقساطی تعداد ۱۹(نوزده) قطعه ) به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

  تاریخ انتشار :۱۴۰۳/۳/۲۲ساعت : ۱۲:۰۰- مهلت دریافت اسناد مزایده تا۱۴۰۳/۲/۴تا ساعت ۱۳:۳۰

 مهلت ارسال پیشنهاد: از تاریخ۱۴۰۳/۳/۲۲تا تاریخ۱۴۰۳/۴/۱۳ ساعت ۱۳:۰۰

تاریخ بازگشایی پاکت­ها۱۴۰۳/۴/۱۴ساعت ۰۹:۰۰ صبح. زمان اعلام به برنده : تاریخ۱۴۰۳/۴/۱۴ ساعت: ۱۱:۳۰صبح.

کلیه شرایط مزایده در اسناد مندرج در سامانه ستاد(www.setadiran.ir) موجود است.

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:

  1. برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه­ های مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده­گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
  2. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی وانتخاب می باشد.
  3. ۳٫ وصول پیشنهادات صرفاً از تاریخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۰ تا تاریخ۱۳/۰۴/۱۴۰۳ساعت ۱۳:۰۰ بوده و ارائه پیشنهادات خارج از تاریخ ذکر شده به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد. شایان ذکر است مهلت دریافت اسناد مزایده تا پایان : ۱۴۰۳/۴/۲تا ساعت ۱۳:۳۰ امکان­پذیر می باشد.
  4. ۴. بازگشایی پاکت­های حاوی پیشنهادها رأس ساعت ۰۹:۰۰ صبح به تاریخ۱۴۰۳/۴/۱۴در ساختمان شماره یک راه و شهرسازی واقع در اراضی پایین­کوه، نبش میلاد ۲۱ خواهد بود.
  5. شرکت در مزایده و ارائه پیشنهادات صرفاً از طریق سامانه ستاد به نشانی https://setadiran.ir خواهد بود.
  6. متقاضیان شرکت در مزایده می بایست حتماً تصویر مستندات واریزی که صرفاً از طرف شخص شرکت کننده و از حساب شخصی واریز گردیده است ((۵% مبلغ اولیه شرکت در مزایده فیش واریزی و یا ضمانت نامه بانکی)) را در سامانه ستاد ایران بارگذاری نموده و اصل فیش واریزی و یا ضمانت نامه بانکی را تا قبل از بازگشایی پاکات مزایده به این اداره کل ((واقع در خیابان خرمشهر روبروی اداره کل امورمالیاتی ودارایی- ساختمان شماره ۲ اداره کل راه وشهرسازی زنجان- واحد امور مالی و درآمد )) تحویل نمایند. درغیراینصورت مسئولیت هرگونه عواقب بعدی در خصوص مورد مزایده و… برعهده متقاضی خواهد بود.
  7. واریز مبلغ پیشنهادی توسط برنده مزایده پس از کسر و احتساب ۵درصد سپرده شرکت در مزایده به میزان ۴۵% مبلغ پیشنهادی می بایست تا مورخ۱۴۰۳/۵/۱۵سالجاری واریز گردد و مبلغ ۵۰% باقیمانده نیز مطابق تاریخ های اعلام شده طی دو قسط مساوی هرکدام ۲۵% به تاریخ های :۱۴۰۳/۷/۱۵ و۱۴۰۳/۹/۱۵ از حساب شخص برنده مزایده واریز گردد. در صورت عدم پرداخت در مهلت های مقرر مزایده منفسخ و حقی برای برنده یا برندگان ایجاد نمی گردد.

*در صورت اقساطی بودن شرایط فروش قطعات مورد مزایده ،ارائه چک های اقساط مزایده به واحد امور مالی و درآمد این اداره کل به منظور واریز در موعد مقرر الزامی می باشد.

*در صورت عدم پرداخت در هر مرحله از مزایده، سپرده برنده یا برندگان ضبط خواهد شد و شایان ذکر است کلیه واریزی ها از جمله سپرده شرکت در مزایده و فیش های بانکی و یا ضمانت نامه و تکمیل وجه بهای زمین مورد مزایده صرفاً بایستی از حساب شخص برنده مزایده باشد.

  1. سپرده شرکت در مزایده ترجیحاً ضمانت نامه بانکی صادره توسط بانک هایی که دارای مجوز لازم از طرف بانک مرکزی می باشند ( به شناسه ۱۴۰۰۲۶۳۶۲۹۷ – بنام  اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان ) با مهلت اعتبار حداقل ۳ (سه ) ماهه و یا واریز وجه نقدی به شماره حساب۶۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۷۱۰۶۳۷۲۷۷۷ IR با شماره شناسه  ۹۵۱۲۸۶۵۰۰۱۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱ به شرح اعلامی می باشد.

 * ضمناً استرداد سپرده نقدی به حساب مزایده گران برنده نشده حداقل یک ماه کاری پس از اعلام نتایج مزایده خواهد بود.

  1. انتقال سند مورد مزایده صرفاً به نام برنده مزایده صورت خواهد پذیرفت.لازم بذکر است در خصوص پلاک هایی که در مرحله اخذ سند تک برگی می باشد انتقال سند پس از اخذ سند تک برگی صورت خواهد گرفت.

* واریز وجه سپرده شرکت در مزایده یا ضمانت نامه حتماً به نام خود شرکت کننده در مزایده باشد .

* در صورت برنده شدن در یک یا چند پلاک کلیه واریزی ها بایستی به نام برنده باشد واریزی توسط اشخاص دیگر به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد.

  1. شناسه اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان جهت اخذ ضمانت نامه بانکی به شماره ۱۴۰۰۲۶۳۶۲۹۷می باشد.
  2. جهت رفع هرگونه ابهام و اجتناب از اشتباه در نحوه­ی نگارش پیشنهاد قیمت و ارسال آن، مطالب داخل اسناد را به دقت مطالعه فرمایید.
  3. در صورت داشتن هرگونه سؤال در ساعات اداری به(( اداره حقوقی)) اداره کل راه و شهرسازی زنجان به نشانی : زنجان – خ خرمشهر –  روبروی اداره دارایی و امور مالیاتی – ساختمان شماره ۲ اداره کل راه وشهرسازی مراجعه نمایید.
  4. علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره ذیل تماس حاصل نمایید:(( مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶ -۰۲۱))  ضمناً اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت سامانه   www.setadiran.ir بخش ثبت نام / مزایده گر موجود است.

 * درصورت عدم پرداخت در هر مرحله مزایده باطل و سپرده برنده یا برندگان ضبط خواهد شد . 

فایل پیوستی 👉

Share this post