انجام هفت پروژه هوشمندسازی در فرمانده انتظامی زنجان

انجام هفت پروژه هوشمندسازی در فرمانده انتظامی زنجان

میهن نیوز-مهران حبیبی/ فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:‌ هفت پروژه هوشمندسازی در نیروی انتظامی زنجان به صورت آزمایشی انجام می شود و در کشور اولین استانی است که به این شیوه عمل می کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست خبری که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد افزود: در پروژه‌های هوشمندسازی از توان دانشجویان و جوانان متخصص استان استفاده شده است و همواره سیستم ها به روز رسانی می‌شود.
وی به ۴۰ ماموریت شاخص پلیس در سطح جامعه پرداخت و گفت:الگو و مبانی پلیس ارزش‌های دینی و مبانی اخلاقی است و دین به عنوان اولین و اصلی ترین مبنای اخلاق حرفه ای پلیس محسوب می شود.
سردار محمد طراقیه تصریح کرد: در راستای ماموریت های محوله در ۶ ماهه نخست سال جاری، فراجا ۹۰ شهید در بخش‌های مختلف تقدیم امنیت مردم کرده است‌،
این مسوول ارشد انتظامی با اشاره به نقش رسانه در جامعه امروزی گفت: خبرنگاران افسران جنگ شناختی،ترکیبی و رسانه ای در مصاف با دشمنان هستند و رسانه واقعی و در شأن نظام جمهوری اسلامی باید از آیات قرآن و منبع وحی استفاده کند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد واقع گرایانه خبرنگاران در انعکاس اخبار حقیقی به مردم و تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه هستید.
سردار طراقیه ادامه داد: فضای رسانه ای با لحاظ فلسفه علمی و نظری علوم اجتماعی و روانشناسی به عنوان یک علم میان رشته ای با پیشینه فکری حائز اهمیت ویژه است و شما به عنوان سفیران این علم به برکت قلم صادقانه خود موجبات رشد و بالندگی کشور هستید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از خبرنگاران به عنوان حلقه ارتباطی مردم با پلیس یاد کرده و گفت: شما در کنار حافظان امنیت و در مقام متولیان حس امنیت، نقش پررنگی برای این مهم (امنیت) دارید .

یک چهارم تماس‌ها با پلیس زنجان عملیاتی می‌شود

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد:حداکثر یک چهارم تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ استان به انجام عملیات انتظامی منجر و بقیه موارد ارشاد و راهنمایی می‌شود.
وی تصریح کرد: در حوزه ماموریت های ۱۱۰ افسران متبحر حضور دارند و متصدیان متناسب با درخواست امدادخواه موارد را به افسران خبره ارجاع می دهند و ماموران این نیرو براساس آن وارد عمل می‌شوند.
سردار طراقیه با بیان اینکه امنیت در هیچ جامعه‌ای ۱۰۰ درصد نیست و تلاش پلیس زنجان در انجام وظایف و ماموریت ها به حداقل رساندن کاستی ها و خطاهاست، تاکید کرد: تمام اقدامات پلیس بر مبنای قانون بوده و در قالب دستورالعمل های ابلاغی است.
طراقیه با بیان اینکه مردم حق دارند وقایع و رخدادهای جامعه را آنگونه که هست بدانند، خاطرنشان کرد: پلیس و خبرنگاران با روابط بسیار خوب و مشخص در ایجاد و احساس امنیت کنار هم هستند.
فرمانده انتظامی استان زنجان به مطالب مطرح شده در مورد گرده داغ زنجان اشاره و تاکید کرد: واقعیت این است که برای ایجاد یک برجک نیاز به طی مراحل قانونی تا ستاد نیروهای مسلح است.
وی موضوع مطرح شده در موردگرده داغ را اعمال نظارت بر بخشی از این مکان به دلیل اشراف به اماکن نیروی انتظامی اعلام و تصریح کرد: نیروی انتظامی اماکن انتظامی و یک مکان امنیتی در این منطقه دارد و بحث مطرح در این مورد تنها نظارت است .

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *