حماسه ای دیگر برای ایران

حماسه ای دیگر برای ایران

میهن نیوز-مردم با حضور خود در پای صندوق های رای تا این لحظه نیز برای ایران حماسه آفریدند .

به گزارش میدانی خبرنگار میهن نیوز، از ابتدای ساعات رای گیری امروز جمعه پانزدهم تیرماه مردم شهرهای مختلف استان همراه با مردم شهرهای دیگر استان ها در پای صندوق های رای حاضر شدند .
مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار و با ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی روز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز آغاز شده است.
یکی از رای اولی ها در این زمینه گفت:به دلیل اینکه می خواهم وطن من آینده روشنی داشته باشد آمده ام تا رای دهم.
نرگس رسولی ادامه داد:با توجه به اینکه به سرنوشت کشورم اهمیت می دهم رای خواهم داد.

 

این رای اولی تصریح کرد :برایم مهم است نامزد مورد نظرم با رای قاطعی رئیس جمهور شود و در دنیا سر بلند باشیم.
یکی از رای دهندگان که بیش از ۶۰ سال سن دارد یاد آور شد: همیشه در انتخابات شرکت کرده ام و اینبار هم آمده ام تا با رای خود جواب دشمن را بدهم که هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آقای بیات افزود: از رییس جمهور آینده می خواهم که جلوی گرانی ها را بگیرد.

استاندار زنجان نیز در دقایق اولیه رای گیری با حضور در شعبه ۱۲۲ امامزاده سید ابراهیم گفت: تحولات منطقه‌ای و جهانی و اتفاقات در حال وقوع،‌ اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را مضاعف کرده است.
محسن افشارچی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از انواع جهات بسیار مهم و سرنوشت ساز است، افزود: رییس جمهور شهید،‌ آیت الله سید ابراهیم رییسی، مسیری را در خدمتگزاری آغاز کرده بود و تمام شاخص های اقتصادی کشور به سمت مثبت شدن و رشد و توسعه حرکت می کرد.
وی اظهار داشت: اولین مساله در این انتخابات مشارکت حداکثری است و اینکه مردم راهی را انتخاب کنند که مسیر خدمت باز باشد.
نماینده دولت در استان با درخواست از مردم برای حضور حداکثری در این انتخابات، تاکید کرد: اقشار مختلف مردم با تمام قوا و توان در انتخابات شرکت کنند تا فرد اصلح با حضور حداکثری مردم انتخاب شود.
این مسوول تصریح کرد: در زمان حاضر همه دستگاه ها و امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه آماده است و از آغاز زمان رای گیری در همه شعب در خدمت مردم استان خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان نیزگفت: مردم همواره از مسوولان جلوتر، صاحب این انقلاب و پیروز عرصه انتخابات هستند.
آیت ا… علی خاتمی پس از رای دادن در یکی از شعبات اخذ رای شهر زنجان، افزود: امروز همه در پای صندوق های رای حضور می یابیم تا کاری را که در دور اول انتخابات انجام دادیم، کامل کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری، اظهار داشت: همه مردم می دانند که زحمات و تلاش های انجام شده از سوی آنان، امروز تکمیل می شود.
امام جمعه زنجان شرکت در انتخابات را حق و ادای تکلیف همه ایرانیان دانست و یادآور شد: وظیفه همگان است تا کار ناتمام را امروز به سرانجام برسانند.

Share this post