حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری

حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری

میهن نیوز- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،از حمایت پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکترا در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری پایدار توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه زنجان ،پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری سیاسی میهن نیوز ،جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگاران،بر لزوم اهمیت موضوع بازآفرینی شهری تاکید کرد و گفت: توجه به نوسازی محلات هدف بازآفرینی باید ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چهار شهر ابهر، خرمدره، زنجان و قیدار به عنوان هدف بازآفرینی شهری هستند،ابراز کرد: در این راستا شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه بافت های هدف بازآفرینی شهری پایدار ، اقدام به راه اندازی سامانه ایی با همین موضوع کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه http://thesis.udrc.ir و ثبت اطلاعات، پایان نامه خود که در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری شهرهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و قیدار باشد، نسبت به اخذ حمایت های مالی اقدام کنند.

قزوینیان، بر لزوم اطلاع رسانی این موضوع مهم و ویژه در سطح دانشگاههای استان زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: دانشجویان دانشگاه زنجان، پیام نور زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *