دستگیری قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار +جزئیات

دستگیری قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار +جزئیات

میهن نیوز_ حجت‌الاسلام حجت اعتبار، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار ظهر امروز هنگام اقامه نماز در مسجدی در شهر سجاس در شهرستان خدابنده ی استان زنجان به قتل رسید.
حجت الاسلام علی سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در گفتگو با خبرگزاری حوزه با تأیید این خبر، درباره جزئیات حادثه گفت: ظهر امروز، فردی مسلح وارد مسجد جامع سُجاس می شود و به حجت الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار و نمازگزاران تیراندازی می کند.
مدیر حوزه علمیه استان زنجان ادامه داد: ضارب ۵ گلوله به سمت حجت الاسلام اعتبار شلیک می کند که ۲ گلوله به سرش اصابت کرد و یکی از مأمورمین هم مجروح شده است.
به گفته وی پیکر حجت الاسلام اعتبار در پزشکی قانونی است و ضارب هم که گفته می شود اخراجی یکی از دستگاه هاست، دستگیر شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری قاتل ، لحظاتی پس از ارتکاب جرم در شهر سجاس خبر داد .

 

سرهنگ “محسن غنیمتی” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده ، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام که در تحقیقات متوجه شدند ، بر اثر این تیراندازی ، فردی۴۰ ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت نموده است .
وی افزود : ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی قاتل ، با هماهنگی مراجع قضایی ، قاتل دستگیر و یک قبضه سلاح که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود کشف کردند.
سرهنگ غنیمتی بیان داشت : در بررسی اولیه ، علت و انگیزه قتل ، اختلافات شخصی است .
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد ، گفت : پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه برخورد با جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .

 


 

Share this post