معرفی بیش از ۱۷۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ماهنشان

معرفی بیش از ۱۷۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ماهنشان

میهن نیوز – مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: در سال‌جاری آسفالت ریزی ۲۲ روستای شهرستان به مساحت حدود ۶۰ هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برنامه ریزی شده است.

رضا خواجه ای یا بیان اینکه، از این تعداد تا کنون آسفالت ریزی ۵ روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست اقدام است، اظهار کرد: آسفالت ریزی روستاهایی همچون باغچه، کردی ،اورجک، قلعه ارزه خوران ،ساغرچی،کوسج سفلی،ینگجه انگوران ،شیخلر که تا کنون از آسفالت بی بهره بوده و برخی از آنها راه دسترسی صعب العبور دارند از پروژه های امید بخش بنیاد مسکن در شهرستان ماهنشان می باشد.

وی تصریح کرد: همچنین اجرای طرح هادی ۲۳ روستا با اعتبار ۱۱.۳۲ میلیارد تومان برنامه ریزی شده که تا کنون ۱۸ روستا به اتمام رسیده و ۵ روستا نیز در دست اجرا می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در بخشی دیگر از سخنان خود به سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان در سال‌جاری تعداد ۱۷۳۴ فقره می باشد که همگی به بانک‌های عامل معرفی و تا کنون ۸۷۶ فقره معادل ۵۱ درصد انعقاد قرارداد شده است.

خواجه ای با اشاره به اینکه، در شهر ماهنشان تعداد ۴۰ واحد مسکن شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد پروژه انجمن خیرین، مجموعا ۶۰ واحد در حال احداث می باشد، خاطر نشان کرد: همچنین در شهر دندی جهت اجرای تعداد ۴۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین گردیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن به برخی اقدامات و اولویت های این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح بافت با ارزش روستای قوزلو و روستاهایی که تا کنون از اعتبارات اجرای طرح هادی بهره مند نشده اند ، آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی ازبرخی پروژه های اولویت دار و مهم این شهرستان در سال جاری می باشند.

Share this post