نزاع دسته جمعی منجر به قتل شد

نزاع دسته جمعی منجر به قتل شد

میهن نیوز– رئیس پلیس آگاهی استان در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان زنجان ، از قتل جوانی ۲۰ ساله خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش پایگاه خبری سیاسی میهن نیوز به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “آدینه لو” اظهار داشت: در پی یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان طارم گزارش انتقال یک مضروب به بیمارستان آیت الله موسوی اعلام گردید و کارآگاهان پلیس برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شدند. 

وی ادامه داد: فرد مصدوم در بیمارستان فوت کرد و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

این مقام انتظامی در این راستا به بازداشت چند نفر و انجام تحقیقات میدانی و بازجویی های تخصصی از آنها اشاره و تصریح کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد دو برادر نیز در این نزاع دسته جمعی حضور داشته اند و یکی از آنها که جراحت شدید داشته به محض حضور ماموران از محل متواری شده است. 

سرهنگ آدینه لو عنوان کرد: حضور این فرد در بیمارستان جهت مداوا متصور بود و بالاخره این فرد حین مداوای جراحت خود در یکی از بیمارستان های زنجان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشوده و به قتل با چاقو اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در رابطه با این قتل به دستگیری دو نفر دیگر اشاره و خاطر نشان کرد: با نظر مقام قضائی قاتل به همراه دو نفر دیگر که به جرم معاونت در قتل در صحنه حضور داشتند، روانه زندان شدند

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *