کسی برای استانداری زنجان معرفی نشده است

کسی برای استانداری زنجان معرفی نشده است

میهن نیوز: نماینده مردم ابهر ،خرمدره و سلطانیه گفت:فعلاً هیچ شخصی برای استانداری زنجان معرفی نشده و با نماینده ها نیز در خصوص استاندار مشورتی صورت نگرفته است.

دکتر منصور علیمردانی در گفتگوی اختصاصی با میهن نیوز، تعداد افرادی که در فضای مجازی برای استانداری زنجان مطرح هستند را بسیار زیاد دانست و افزود: به نظر می‌رسد این افراد فقط در فضای مجازی مطرح هستند و هیچگونه اقدامی در خصوص آنها انجام نشده است.

وی تصریح کرد:از آنجایی که کارگروه انتصاب معرفی استانداران در ریاست جمهوری تشکیل شده طبق معمول از طریق این کارگروه، ۵ نفر انتخاب می‌شوند و از نمایندگان نیز مشورت می‌گیرند و در پایان استانداری که سازگاری بیشتری با نمایندگان داشته باشد معرفی خواهد شد. 

علیمردانی متذکر شد: شخصاً در انتصاب مدیران فعال نخواهم بود به جز در نقش نظارتی و اگر مسئولی نتواند رضایت مردم را به دست آورد قطعاً وارد شده و به مسئولان بالادستی تذکر خواهم داد و خواهم خواست که این افراد را به حرکت وادارد یا اینکه شخص دیگری را جایگزین کند . 

وی تصریح کردمردم فکر می‌کنند عزل و نصب ها به دست نماینده است که اینگونه نیست،نماینده ها فقط نقش نظارتی دارند.

این نماینده مجلس در خصوص کم کاری برخی از مسئولان دولت قبل نیز تصریح کرد: در صورت کم کاری مسئولان، مردم می‌توانند به نمایندگان اطلاع دهند و بر حسب وظیفه نظارتی ما نیز پیگیری خواهیم کرد، البته کم کاری صورت نمی‌گیرد چرا که کشور در حالت رکود اقتصادی قرار دارد و سیاست بانک مرکزی این گونه است که کارها انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: دولت و نماینده‌ها در مورد کم کاری بسیار حساس هستند، لذا هر کجا کم کاری باشد مردم به ما اطلاع دهند، قطعاً پیگیری خواهیم کرد. 

علیمردانی در خصوص استعفای فرماندار ابهر نیزگفت:کسی که خودش را انقلابی می‌داند نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و به مسئولیتش باید تا پایان ادامه دهد.

وی تصریح کرد: وقتی دولت وفاق ملی شکل گرفته امکان اینکه از دولت قبلی افرادی توانمند در پست‌هایشان ابقا شوند وجود دارد چرا باید ما اینقدر ناامید باشیم و فکر کنیم که دیگر نخواهیم بود و به گونه‌ای غیرمعمول و خارج از مدار اداری استعفا دهیم! لذا انتظار داریم مسئولان دولت گذشته به وظایف خودشان تا آخرین لحظه که در پست‌هایشان هستند ادامه دهند و عمل نمایند.

علیمردانی با اشاره به عزل و نصب ها اظهار داشت: اینکه ما اصرار داشته باشیم کسی را بردارند و شخص دیگری را به جای ایشان بگذارند چنین چیزی نخواهیم داشت و این انتظار را داریم کسانی که توانمند هستند باید در دولت وفاق ملی جایگاهی داشته باشند و کسانی که ناامید هستند جایگاهی قطعا نخواهند داشت. 

نماینده مردم ابهر ،خرمدره و سلطانیه با اشاره به اینکه مسوولان از عملکرد خودشان باخبرند افزود: این افراد خودشان می‌دانند که در دولت وفاق ملی جایگاهی خواهند داشت یا نخواهند داشت، لذا امیدواریم افراد توانمند مسئولیت‌ها را قبول کنند و خدمات ارزنده‌ای را برای کشور و مردم انجام دهند. 

علیمردانی تاکید کرد:ما جبهه‌ای با کسی نداشته و نخواهیم داشت و به اصل تفکیک قوا ارزش قائل هستیم و اجازه خواهیم داد دولت کارش را انجام دهد و ما نیز کار نظارتیمان را انجام خواهیم داد.

این نماینده مجلس گفت:این طبیعی ست که دولت کسانی را برای پست های مختلف معرفی کند، ما نیز مذاکره‌هایی خواهیم داشت و برنامه‌هایشان را به صورت مکتوب دریافت خواهیم کرد و این‌ها سندی است که در آینده برای نظارت و پیگیری نمایندگان مهم و موثر خواهد.

بود.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *